1. Verstuur je apparaat!
Verpak je apparaat in een stevige doos en plak het verzendlabel dat je van ons hebt ontvangen op de doos. Zorg er voor dat je apparaat niet los in de doos ligt. Lever je pakket is bij een PostNL servicepunt.
2.Wij checken je apparaat!
Na ontvangst van je apparaat maken we een diagnose en prijsopgave. Deze prijsopgave ontvang je telefonisch of per e-mail. Ga je akkoord? Dan beginnen we direct met de reparatie van je apparaat! Ga je niet akkoord? Dan betaal je enkel de onderzoekskosten (€29,95) en verzendkosten. (€14,95) Let op, bij een iMac zijn de verzendkosten €19,95 in verband met de grootte van het apparaat.
3. We gaan repareren!
Na jouw akkoord gaan onze specialisten aan de slag. Zij repareren je apparaat vervolgens binnen 24 uur. Pas nadat we zeker weten dat jouw apparaat 100% in orde is factureren we de reparatie en geven we je 12 maanden garantie.
4. Betalen en ontvangen
Na de reparatie ontvang je een factuur met een betaallink. Vervolgens betaal je eenvoudig via iDeal, Paypal of Credit Card. Nadat je betaling binnen is sturen we je apparaat dezelfde dag retour. Je hebt je apparaat de volgende dag weer in huis!
